Kami Blogger

26 March 2014

IM529

assalammualaikum

ALLAH .. satu satu kn? hari dapat tau pasal MH370 tu da sdey da .. pastu dpt tau psl IM529 plk .. bagi y tak tau ape IM529 ni .. pasal presiden morsi tu .. kan kat mesir tu .. dia da digulingkan kn? ni pengikut dia plk didapati bersalah dan di bunuh T_T bukan sorg 2 .. bukan ... 529 orang!! ALLAH .. syahid .. beruntungnya .. tapi sdey nya ahli keluarga dorg kn? tp bila iman tu kuat .. bila ALLAH adalah segalanya .. maka ? mereka rindu kan syahid .. dan mengharapkan syurga .. ada antara mereka masih tersenyum masa menunggu hukuman .. ALLAH .. tingginya iman .. zalimnya kafir laknatullah .. mahkamah dunia mereka pegang .. tunngu nanti mahkamah ALLAH .. 

kita tak banyak dengar pasal ni kan? mungkin tumpuan kita banyak tertumpu pada isu dalam negara .. cekapnya kafir laknatullah .. menutup onar yang dorg buat .. pastu dengan senang hati menuding jari .. dan biadapnya CNN bila menuduh malaysia yang bukan2 .. lihatlah permainan politik kotor mereka ! kita umat islam perlu bersatu .. moga ALLAH bantu kita semua .. dan moga kita selamat dari fitnah mereka ..

Di sana islam sering dianggap itu dan ini .. dan sering ditindas tanpa diberi ruang untuk bela diri .. begitu benci pada islam .. atau takut ? mereka takut akan kebangkitan islam .. kerana itu mereka mahu lenyapkan muslim .. namun kuasa ALLAH lebih besar .. insyaALLAH , moga kita semua sentiasa selamat dan sejahtera .. moga Malaysia terhindar dari krisis yang sebegini .. 

al Fatihah buat mereka yang syahid .. terbayang kan ammar .. 

#prayforMH370 #prayforIM529

Presiden Morsi
MH370 berakhir di lautan hindi.
IM529 berakhir di tali gantung

MH370 mungkin mengorbankan 227 penumpang
IM529 akn mengorbankan 529 sbg syuhada'

MH370 mendpt perhatian dunia
IM529 tidak mendpt perhatian dunia

MH370 tidak diketahui motif ke lautan hindi
IM529 bermotif zalim ke tali gantung

MH370 diketuai oleh pilot yg hebat kapten Zaharie..
IM529 diketuai oleh mujahid ulung al mursyidul am Ikhwan Muslimin Dr Badi'....

Takziah buat keluarga MH370&IM529...
Al-Faatihah.....


No comments: