Kami Blogger

28 April 2014

i want it or i need it ?

assalammualaikum


hurmm penat hahaha ape y aku penatkn pon xtau .. tp lately penat .. emosi pon xstabil .. rs mcm sakit jiwa pon ade .. mujur thaqif blom pandai tnye kenapa .. kalau x? kompem xreti nk jawab .. ms tengah sakit jiwa ni .. bila ank buat perangai ade time rs hangen je .. ade time rs sabo tinggi .. layan je perangai dia .. pastu bila da penat .. ajak bergasak ngn dia .. gelak2 .. ALLAH perancangan ALLAH jugak terbaik kn? ade anak time macam ni mmg sangat mendamaikan .. sangat best .. i think i want zuriat .. ALLAH bagi dah .. ingat nak je.. tp rupanya aku perlu anak .. ye .. i need him .. i need his smile .. i need his hugs .. peluk + sengih + ketawa .. perfect ! love u son :) terima kasih eh thaqif sbb teman ummi :) sebab buat life ummi rs penuh .. wat ummi rasa diperlukan :')

kat dataran depan Masjid Putra :)
hargai lah ape y ade kan ? sbb kita tak tau pon berapa lama ALLAH bagi kita pinjam semua ni .. cuma aku harap aku dapat buat yang terbaik utk amanah ALLAH ni .. sbb aku ada benda lain y aku nak .. cuma ALLAH blom makbulkn .. mb sbb ALLAH rasa apa y ade ni pon aku blom ckup bersyukur .. ALLAH nk tgk aku sabar takat mana .. tahap mana plk aku bersyukur .. 


No comments: