Kami Blogger

22 August 2016

Air Panas + Aircond

assalammualaikum ..

thermos electric dah uzuuurrrr ..
dapat masa kawen .. 
start pakai masa ada thaqif ..
so ? pempaham jela bila thaqif pon da 3y ++
nak mencari ganti ..
tapi hati tak tetap ..
nak termos electric atau bli mesin mcm coway / cuckoo ..
lagi mudah la mesin air tu ..
tp aritu pakcik/makcik dtg dr kg ..
komplen kalau pki mesin tu air xckup panas ..
buat air kopi jd kureng sedap hahahha
mereka la cakap ..

ke kami ni je xpnh lg jmp mesin air y air panas tu mmg menggelegak ?
any suggestion ?

plus any suggestion apa brand aircond y bes?
bes tu merangkumi harga dan penggunaan letrik ..
y bes lagi ekonomi :)
aircond ni memula nmpk mcm kehendak ..
tp lately ni dah nmpk mcm keperluan ..
maka .. kena lah juga mencari ..
demi anak .. apa2 pon sanggup hahaha

 ni bila tgk kat lazada .. paling murah ni ..

http://www.lazada.com.my/global-electric-thermo-pot-50l-gklt-703-10127744.html

2 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

ok sgt tu kak hrga rm 100 je.. murah

Amal Salleh said...

tu la murah kn ..