Kami Blogger

06 March 2014

Terharu ..

assalammualaikum..

semalam borak2 la ngn geng ms study la.. bestie la ni dr zmn study smpi skrg.. tetibe kuar psl bento hahaha sbb org rajin upload pict kat ig .. so depa pon tau la psl bento2 ni .. oh ye.. pg td thaqif bwk nugget itik hahaha bkn daging itik.. tp nugget ayam bentuk itik... tp xsempat amek gmbo sbb hero tu bangun skali ms ummi ayah bangun.. pheewwww~

eh citer blom abes.. psl bento tu .. meh tgk ape ktorg gossip kat whatsap tu~ sila abaikn typo2 mien hahaha dia mmg cenggitu .. dia ckp sbb jari dia gemok tu sbb byk typo .. hahahaha





hahahahahaha ok xtau nk anggap mien puji or kutuk hahahaha jujur mmg org ni bkn manusia rajin.. semua pon tau.. ape lg klu tnye kat seben ku heee tp bab mknan thaqif ni mcm ade sikit kekuatan a nk buat.. sbb nk bg dia mkn mknn dari umh kot.. ntah.. tp mcm suka.. minat.. so tu y gigih jgk mencarik masa buat2 pepagi buta.. tp sumer ni pon berjaya direalisasikan sbb seben mmg byk tlg.. especially klu bgun pg tlambat.. sbb tu la bole berbento bagai ni haaaa~ siap tnjuk pict otai2 mcm kak glazsliper ngn wawa kat dorg ...

benda kecik je.. tp benda kecik ni y wat sy hepi n tersipu2.. semangat nk masak pon datang lagi hahaha tp mingu ni xde kot masak2 sbb weken kami akn bercuti.. hahaha cuti sangat la kn.. g familyday opis seben.. jadila kan g bercuti jugak tu.. heee g mn? aritu g sini dah.. ni g lagi hahaha da rs mcm nk jadi duta plk :p

2 comments:

shura shushi said...

Rajinnya u berbento bento ni

thumb up :))

Amal Salleh said...

tp bulan posa ni xde pon hehehe ngelat :p