Kami Blogger

18 July 2014

MH17

assalammualaikum

marah dan terkejut tu kompem sumer pon rasa .. tertembak pesawat komersil ??? kapalterbang besat kot .. kalau kecik mcm beskal tu mungkin la tak perasan .. ni ? sebesar2 kenderaan tu .. sangat mcm xbole nk terima akal .. plus beratus2 nyawa dalam tu .. bkn kapalterbang mainan ! masa memeula tgk berita mlm ni mcm hangen je .. tapi kan ? marah kita tu .. tak mampu nk putar balik masa .. tak mampu nak tukar apa yang da jadi .. maka ? doa lah yang mampu kita sedekahkan buat semua muslim yang terkorban .. dan semoga ALLAH tempatkan mereka di kalangan orang - orang soleh solehah #prayforMH17

percaturan ini ALLAH jua yang tentukan .. kita merancang .. ALLAH menentukan .. semoga keluarga mereka yang terlibat tabah dengan ujian ni .. tak kenal tak semestinya tak terkesan kan ? walau rasa tak sama .. tapi kami rakyat malaysia turut berdukacita .. 


al - fatihah ~

3 comments:

nor nazliana said...

bukan di minta jd begitu hanya mampu berdoa sahaja al fatihah..

krung krungx said...

sedih =(
semoga keluarga mangsa yg terlibat tabah ..

Amal Salleh said...

al fatihah ~